Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
smiechu
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 19:32, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
zjebałem, zrobiłem trochę kontenerów i transporty, czyli to co było w prezentacji 10, co daje zagadnienie 9 i 3/4
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
kolek
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 19:34, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
dobra, ogarne towarowe
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Halidar
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Neustadt in Westpreussen
|
Wysłany: Czw 19:38, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
14. Klasykacja pojazdów samochodowych, samochodów osobowych, samochodów ciężarowych:
[link widoczny dla zalogowanych]
*Gdyby nie działało wrzucę na swój serwer
Ostatnio zmieniony przez Halidar dnia Czw 19:39, 26 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
win3t
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 19:40, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Śmiechu, to dokończ to i wrzuc jeszcze raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kolek
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 19:49, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
smiechu
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 20:04, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
dopisałem o kontenerach więcej
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Krollu
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 20:05, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
napiszcie ktore jeszcze trzeba zrobic
|
|
Powrót do góry |
|
 |
win3t
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 20:21, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
na moje to 17, 18 i 20 na bank sa do zrobienia. nie widze zeby ktos pisal ze je zrobi
@ed
zostaly do zrobienia: 5, 6, 11, 17, 18 i 20
Ostatnio zmieniony przez win3t dnia Czw 20:27, 26 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kolek
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 20:28, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Madzia robi 5 i 6
|
|
Powrót do góry |
|
 |
win3t
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 20:31, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Racja, idzie sie pojebac w tym
To zostaly 11, 17, 18 i 20
|
|
Powrót do góry |
|
 |
magdag125
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 20:40, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
"1 i 2"
1. Klasyfikacja pojazdów szynowych.
a) Pojazdy trakcyjne- pojazdy szynowe z własnym napędem, przeznaczone do ciągnięcia lub popychania wagonów oraz do bezpośredniego przewożenia pasażerów.
b) Wagony kolejowe- pojazdy szynowe nie mające własnego napędu, przystosowane do poruszania się po torze kolejowym i przeznaczone do przewozu osób lub towarów.
2. Klasyfikacja pojazdów trakcyjnych w zależności od rodzaju budowy i rodzaju napędu.
a) Od rodzaju budowy
-lokomotywy- pojazdy trakcyjne przystosowane tylko do ciągnięcia lub popychania wagonów bądź innych pojazdów szynowych
-zespoły trakcyjne- jednostki pociągowe stanowiące w warunkach ruchowych nierozłączną całość, składającą się z wagonów:
*silnikowyh (pojazdów trakcyjnych z wózkami napędowym)
*sterowniczych (pojazdów przystosowanych do sterowania pracą zespołu trakcyjnego)
*doczepnych (pojazdów trakcyjnych, służących wyłącznie do przewozu pasażerów zespołem trakcyjnym
-wagony silnikowe- pojazdy trakcyjne przystosowane do pracy samodzielnej lub ciągnięcia wagonów osobowych.
- autobusy szynowe- pojazdy trakcyjne przystowane do pracy samodzielnej lub w zespole trakcji wielokrotnej
Od rodzaju napędu
-parowe pojazdy trakcyjne- energia paliwa spalanego w palenisku kotła zmienia się w energię cieplną pary wodnej, a ta następnie w silniku parowym zostaje zamieniona w prace mechaniczną, którą mechanizm napędowy przenosi na koła napędne: tarcie zaś kół napędnych o szyny powoduje powstanie poziomej siły pociągowej
-spalinowe pojazdy trakcyjne- energia paliwa jest zmieniana w silniku spalinowym na prace mechaniczną, a następnie za pomocą układu napędowego jest przenoszona w sposób pośredni i z zastosowaniem różnych systemów na koła napędne.
-elektryczne pojazdy trakcyjne- nie mają własnego źródła energii. Prąd elektryczny czerpią za pomocą odbieraków prądu z sieci trakcyjnej zawieszonej nad torem kolejowym lub z tzw. Trzeciej szyny wbudowanej równolegle do toru kolejowego, obok niego. Energia elektryczna jest zmieniana w silnikach elektrycznych w prace mechaniczną, przenoszoną następnie na koła napędne.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
madziunia2603
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 20:40, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
5. Techniczne ograniczenia maksymalnej prędkości parowozów.
Pytanie gdzie ja to znajde ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
win3t
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 20:41, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Nie ma w wykladach? ;>
|
|
Powrót do góry |
|
 |
madziunia2603
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 20:43, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
no szukam szukam i coś się doszukac nie moge
|
|
Powrót do góry |
|
 |
magdag125
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 20:57, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Charakteryzuje się stosunkowo niewielką średnicą kół napędowych (zwykle 1200-1500 mm) dla uzyskania dużego momentu obrotowego i dużą masą przyczepną dla osiągnięcia dużej siły pociągowej, kosztem ograniczenia prędkości maksymalnej (zwykle rzędu 50-80km/h)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|